Accommodaties en diciplines, binnen en buiten schietbanen - Schietvereniging Baarn en Omstreken

Accommodaties en disciplines
Binnenbaan
schietbaan SV Baarn & OmstrekenDe binnenbaan is gelegen aan de Wilhelminalaan 2 in Baarn. Schietvereniging Baarn & Omstreken beschikt op deze binnenbaan over 16 schietbanen in de kelder onder het verenigingsgebouw. Op de begane grond bevindt zich een gezellige ontspanningsruimte met bar. Op deze 16 schietbanen mogen de volgende disciplines worden beoefend:
      • Luchtpistool en luchtgeweer 10 meter
      • Klein kaliber pistool/revolver 10 meter
      • Klein kaliber geweer 12 meter
      • Klein kaliber karabijn 12 meter

Van de 16 schietbanen zijn er 4 met Megalink 3D digitale schietschijven uitgerust. Deze schietschijven en de bijbehorende software zijn goedgekeurd door de ISSF voor internationale en Olympische wedstrijden luchtgeweer en luchtpistool op 10 meter. Ook kunnen deze digitale schietschijven voor alle klein kaliber disciplines op 10 en 12 meter worden gebruikt.
Buitenbaan
De buitenbaan is gelegen in het Paardenbos aan de Hilversumsestraatweg 1A-2 in Baarn. Schietvereniging Baarn & Omstreken beschikt op deze buitenbaan over 19 schietbanen (3x 100 meter, 8x 50 meter, 6x 25 meter en 2x 10 meter). Op deze 19 schietbanen mogen de volgende disciplines worden beoefend:
      • Luchtpistool en luchtgeweer 10/25 meter (PCP)
      • Klein kaliber pistool/revolver 10/25 meter
      • Klein kaliber geweer 12 meter
      • Groot kaliber pistool/revolver 25 meter
      • Historisch pistool/revolver 25 meter
      • Luchtgeweer 50 meter (PCP)
      • Klein kaliber geweer 50 meter
      • Groot kaliber geweer 50 meter
      • Historisch geweer 50 meter
      • Luchtgeweer 100 meter (PCP)