Informatie en aanmelden introducé jeugd luchtwapens - Schietvereniging Baarn en Omstreken

Introductie 12 t/m 17 jaar
Op vrijdagavond zijn onze banen speciaal gereserveerd voor de jeugdafdeling van Schietvereniging Baarn & Omstreken. Jeugd afdeling SV BaarnAls jeugdintroducé kun je onze vereniging op deze vrijdagavonden 2x bezoeken. Je krijgt dan de gelegenheid om vanaf 19:15 uur met een luchtpistool of luchtgeweer te schieten onder begeleiding van een lid van de jeugdafdeling. Naast een introductiegesprek krijg je een beknopte instructie gericht op een leuke, maar verantwoorde kennismaking met de schietsport. De totale kosten voor deze twee avonden zijn € 12,50 per persoon. Je betaalt deze kosten tijdens het inschrijven met iDEAL en deze kosten zijn inclusief het gebruik van een verenigingswapen, de munitie, de schietkaarten, de schietbaan en begeleiding door een lid van de jeugdafdeling.
Inhoud introductie
De introductie zal ongeveer 60 minuten per avond duren. Er wordt op de eerste introductieavond door de introducé onder leiding van een lid van de jeugdafdeling of een geoefende schutter geschoten met een luchtgeweer. Op de tweede introductieavond wordt er onder leiding van een lid van de jeugdafdeling of een geoefende schutter geschoten met een luchtpistool. Na afloop is er ruimte voor een gesprek en kan je ook een indruk krijgen van de vereniging.

Registreren
Zorg ervoor dat je tijdens deze introductie tussen 19:15 en 19:30 uur aanwezig bent in verband met het registreren. Voor het registreren heb je een geldig legitimatiebewijs nodig. Vergeet dit niet mee te nemen.

Ouders
Je ouders mogen gewoon meekomen en kijken hoe het er op een schietsportvereniging aan toegaat.

Kledingadvies
Sportkleding of niet te strakke jeans/broek wordt aanbevolen. Legerkleding is niet gewenst.
Inplannen
De eerste introductie kun jezelf inplannen via onderstaande agenda. Na afloop van de eerste introductie maak je een afspraak met de jeugdbegeleiding voor de tweede introductie. De schietavonden van de jeugd beginnen vanaf 19:15 uur op onze locatie aan de Wilhelminalaan 2, 3743DC in Baarn. Er is per introductie ruimte voor maximaal 1 introducé.

Betaling
Na het kiezen van de datum in de agenda en het invullen van het aanmeldingsformulier kom je automatisch op de betaalsite van Mollie. Op deze betaalsite kan je alleen met iDEAL betalen. Na de betaling krijg je een e-mail met een ticket(s) die je moet uitprinten, invullen en meenemen als betalings- en registratiebewijs.

Bij verhindering
Kun je onverwacht toch niet komen, dan kun je tot 5 dagen voor de introductiedatum afzeggen door de annuleringslink in de bevestigingse-mail te gebruiken. Je krijgt dan de kosten voor de introductie teruggestort. Daarna is teruggave van het inschrijfgeld niet meer mogelijk.
Agenda inschrijven 1e introductieavond jeugd 12 t/m 17 jaar
Veilig sportklimaat
SV Baarn & Omstreken is actief bezig met het programma ‘Naar een veiliger sportklimaat’ dit is opgezet om gewenst gedrag te stimuleren en ongewenst gedrag in en rondom sport aan te pakken. Alle trainers van de Schietvereniging Baarn & Omstreken zijn KNSA gediplomeerd en hebben evenals alle coaches en begeleiders een geldige Verklaring Omtrent Gedrag voor het werken met minderjarigen bij een sportvereniging. Tevens vallen alle trainers, coaches en begeleiders van Schietvereniging Baarn & Omstreken onder het tuchtrecht zoals opgesteld door de KNSA en NOC*NSF.

Privacy
Schietvereniging Baarn & Omstreken is wettelijk verplicht voor 1 jaar de volgende gegevens van een introducé te bewaren:
  • Voorletter(s)
  • Naam
  • Woonplaats
  • Soort en nummer legitimatiebewijs
Na 1 jaar worden deze gegevens automatisch verwijderd uit onze database.