KNSA Basiscertificering KNSA

KNSA Basiscertificering Schietvereniging Baarn & Omstreken

Op 17 november 2014 heeft Schietvereniging Baarn & Omstreken het certificaat KNSA Basiscertificering behaald. Het certificaat kent een geldigheidsduur van vier jaar.

Op 1 januari 2015 dienen alle schietsportverenigingen door de Koninklijke Nederlandse Schietsport Associatie (KNSA) te worden gecertificeerd. In de Circulaire Wapens en Munitie van het Ministerie van Veiligheid & Justitie dienen schietsportverenigingen die gebruik maken van vuurwapens en daarvoor een verenigingsverlof hebben dan wel voor leden een privéverlof aanvragen deze certificering te hebben.

Deze KNSA Basiscertificering richt zich op een aantal specifieke punten die middels een controle-audit door de KNSA bij Schietvereniging Baarn & Omstreken zijn afgenomen. Er is gecontroleerd of SV Baarn & Omstreken voldoet aan normen ten aanzien van veiligheid, ballotage van nieuwe leden, het monitoren van bestaande leden, het aanvragen en verkrijgen van een vuurwapenverlof en op de naleving van wet- en regelgeving. De vereniging heeft in één keer het certificaat weten te behalen en heeft daarmee zijn interne organisatie op orde.

pdf certificaat B&O Certificaat KNSA Basiscertificering

Schietvereniging Baarn & Omstreken        Wilhelminalaan 2  3743DC  Baarn        E-mail naar SV Baarn & Omstreken