Inschrijven voorjaarswedstrijd 100m GKG optiek - Schietvereniging Baarn en Omstreken

Inschrijven 100m GKG optiek Zomerwedstrijd op 1 juni 2019
Wedstrijd
De buitenbanen hebben geen elektronisch transport, dus tijdens de wedstrijd zullen de kaarten handmatig worden gewisseld. Na elke 10 minuten is er een ‘vast vuren’ om de kaarten te wisselen. Dit wordt gedaan voor de schutters, zodat zij zelf kunnen blijven zitten/liggen/staan. Dit zal 3 keer per serie zijn. Het vast vuren zal maximaal 5 minuten bedragen.

100 meter GKG optiek
    • 25 schoten
    • 1 grote kaart met totaal 30 visuelen: 5 proef en 25 wedstrijd
    • Geen wissel noodzakelijk, maar wel 3x een vast vuren na 10 minuten

In totaal zijn er 6 series. Na afloop is er een barbecue in buitenbaanstijl voor iedereen die zich hiervoor heeft aangemeld.

Inschrijven
Je kunt je t/m donderdag 30 mei 2019 inschrijven voor de Zomerwedstrijd op zaterdag 1 juni 2019 in Baarn.

Betaling
Na het kiezen van de discipline, de tijd en het invullen van het aanmeldingsformulier kom je automatisch op de betaalsite van Mollie. Op deze betaalsite kan je alleen met  iDEAL betalen. Na de betaling krijg je een e-mail met de bevestiging.
Inschrijven 100m GKG optiek, kies eerst de gewenste serie