Aanmelden introduce jeugd Baarn & Omstreken - Schietvereniging Baarn en Omstreken

Aanmelden introducé 12 t/m 17 jaar
Leuk te horen dat je geïnteresseerd bent en dat je kennis zou willen maken met de jeugdafdeling schietsport bij ons op de vereniging. De eerste kennismaking met onze vereniging betekent meestal ook de eerste kennismaking met de schietsport. Als Jeugdintroducé kun je onze vereniging 3x bezoeken. Je krijgt dan de gelegenheid om op vrijdagavond om 19:00 uur met een luchtpistool of luchtgeweer te schieten onder begeleiding van een lid van de jeugdafdeling of een geoefende schutter. Naast een introductiegesprek krijg je een beknopte instructie gericht op een leuke, maar verantwoorde kennismaking met de schietsport. De totale kosten voor deze drie avonden zijn €20,00 per persoon. Je betaalt deze kosten op de eerste avond en deze kosten zijn inclusief het gebruik van een verenigingswapen, de munitie, de schietkaarten, de schietbaan en begeleiding door een lid van de jeugdafdeling.
Inhoud introductieavonden
De introductieavonden zullen ongeveer 45 minuten per avond duren. Er wordt op de eerste introductieavond door de introducé onder leiding van een lid van de jeugdafdeling of een geoefende schutter geschoten met een luchtgeweer. Op de tweede introductieavond wordt er onder leiding van een lid van de jeugdafdeling of een geoefende schutter geschoten met een luchtpistool.
De derde introductieavond mag er na keuze worden geschoten met een luchtgeweer of luchtpistool. Na afloop is er ruimte voor een gesprek en kan je ook een indruk krijgen van de vereniging.

Ouders
Je ouders mogen gewoon meekomen en kijken hoe het er op een schietsportvereniging aan toegaat.
Registreren
Zorg ervoor dat je tijdens deze introductieavonden om 19:00 uur aanwezig bent in verband met het registreren. Voor het registreren heb je een legitimatiebewijs nodig. Vergeet dit niet mee te nemen.

Inplannen
De eerste introductieavond kun je jezelf inplannen via onderstaande agenda. Na afloop van de eerste introductieavond maak je een afspraak met de jeugdbegeleiding voor de tweede en derde introductieavond. De schietavonden van de jeugd beginnen telkens vanaf 19:00 uur op onze locatie aan de Wilhelminalaan 2, 3743DC in Baarn. Er is per introductieavond ruimte voor maximaal 2 personen.

Agenda inschrijven 1e introductieavond jeugd