Inschrijven voorjaarswedstrijd 25m GKP/KKP - Schietvereniging Baarn en Omstreken

Wapen Schietvereniging Baarn & Omstreken
SV Baarn & Omstreken
SV
Baarn & Omstreken
Inschrijven 25m Pistool Zomer wedstrijd op 1 juni 2019
Wedstrijd
De buitenbanen hebben geen elektronisch transport, dus tijdens de wedstrijd zullen de kaarten handmatig worden gewisseld. Na elke 10 minuten is er een ‘vast vuren’ om de kaarten te wisselen. Dit wordt gedaan voor de schutters, zodat zij zelf kunnen blijven zitten/liggen/staan. Dit zal 3 keer per serie zijn. Het vast vuren zal maximaal 5 minuten bedragen.

25 meter KKP/GKP
    • 30 schoten
    • 1 kaart op een bord. Per kaart 10 schoten. 1e kaart is voor proef, en na 1e wissel zijn wedstrijdkaarten
    • 3 wissels noodzakelijk, na 10 minuten is een vast vuren en dienen de 10 schoten te zijn afgerond

In totaal zijn er 6 series. Na afloop is er een barbecue in buitenbaanstijl voor iedereen die zich hiervoor heeft aangemeld.

Inschrijven
Op deze pagina is het mogelijk je in te schrijven t/m woensdag 30 mei 2019 voor de Zomer wedstrijd wedstrijd op zaterdag 1 juni 2019 in Baarn. De eerste serie zal beginnen om 9:00 uur.

Betaling
Na het kiezen van de discipline, de tijd en het invullen van het aanmeldingsformulier kom je automatisch op de betaalsite van Mollie. Op deze betaalsite kan je alleen met  iDEAL betalen. Na de betaling krijg je een e-mail met de bevestiging.
Inschrijven 25m KKP/GKP , kies eerst de gewenste serie