Inschrijven Target Sprint - Schietvereniging Baarn en Omstreken

Wapen Schietvereniging Baarn & Omstreken
Online Inschrijven Target Sprint 13 juni 2020

In verband met het coronavirus zal de Target Sprint op 13 juni 2020 niet doorgaan en is verschoven naar 12 juni 2021.

Inschrijven Target Sprint
Op deze pagina is het mogelijk je in te schrijven t/m woensdag 10 juni 2020 voor de Target Sprint wedstrijd op zaterdag 13 juni 2020 in Baarn. De eerste serie zal beginnen om 12:00 uur. De deelnemers krijgen op donderdag 12 juni 2020 de exacte starttijd per e-mail toegestuurd.

Limiet inschrijfformulier
Je kan maar 4 atleten in één keer opgeven. Je kunt wel meerdere inschrijvingen doen, maar er is slechts ruimte voor de namen van 4 atleten op het inschrijfformulier.
Geef bij opmerkingen aan of de deelnemende atleten een leenwapen willen gebruiken.

Bevestiging inschrijving
Na de inschrijving krijg je direct een bevestiging per e-mail. Indien je de e-mail niet binnen 10 minuten in je mailbox hebt ontvangen, controleer dan je spambox. Er zijn problemen met het versturen naar Microsoft mailboxen, met onder ander de volgende e-mailadressen: @live, @outlook, @msn en @hotmail. Heb je geen bevestiging ontvangen? Stuur dan een e-mail naar: targetsprint@schietverenigingbaarn.nl.

Betaling
Een aantal dagen nadat je de bevestiging hebt ontvangen, krijg je van de Schietvereniging Baarn & Omstreken een e-mail met een iDEAL link (via Mollie) voor de betaling van de inschrijving. De inschrijving is pas definitief als de betaling is ontvangen. Restitutie van het inschrijfgeld kan tot 5 dagen voor de wedstrijd.