Inschrijven TS - Schietvereniging Baarn en Omstreken

Target Sprint 2018 Schietvereniging Baarn & Omstreken.
Online Inschrijving is gesloten

Inschrijven
Op deze pagina is het mogelijk je in te schrijven tot 7 juni 2018 voor de Target Sprint wedstrijd op zaterdag 9 juni 2018 in Baarn. De eerste serie zal beginnen om 12:00 uur. De deelnemers krijgen op donderdag 7 juni 2018 de exacte starttijd per e-mail toegestuurd.

Limiet inschrijfformulier
Je kan maar 4 atleten in één keer opgeven. Je kunt wel meerdere inschrijvingen doen, maar er is slechts ruimte voor de namen van 4 atleten op het inschrijfformulier.

Indien je met een groep wil meedoen is, dan dien je deze groep apart in te schrijven.

Bevestiging inschrijving
Na de inschrijving krijg je direct een bevestiging per e-mail. Indien je de e-mail niet binnen 10 minuten in je mailbox hebt ontvangen, controleer dan je spambox. Er zijn problemen met het versturen naar Microsoft mailboxen, met onder ander de volgende e-mailadressen: @live, @outlook, @msn en @hotmail. Heb je geen bevestiging ontvangen? Stuur dan een e-mail naar: targetsprint@schietverenigingbaarn.nl.

Betaling
Een aantal dagen nadat je de bevestiging hebt ontvangen, krijg je een e-mail met een link voor de iDEAL betaling of de bankgegevens om de betaling te kunnen overschrijven. De inschrijving is pas definitief als de betaling is ontvangen. Restitutie van het inschrijfgeld kan tot 7 dagen voor de wedstrijd.