Aanmelden introducé 18 jaar en ouder - Schietvereniging Baarn en Omstreken

Aanmelden introducé 18 jaar en ouder
Leuk te horen dat je geïnteresseerd bent in de schietsport en dat je kennis zou willen maken met de schietsport bij ons op de vereniging. De eerste kenismaking met onze vereniging betekent meestal ook een eerste kennismaking met de schietsport.
Als introducé kun je onze vereniging 2x bezoeken. Je krijgt dan de gelegenheid om op een dinsdag- of donderdagavond van 19:00  met een pistool of geweer te schieten onder begeleiding van een instructeur. Naast een introductiegesprek, krijg je een beknopte instructie gericht op een leuke, maar verantwoorde kennismaking met de schietsport. De totale kosten voor deze twee avonden zijn € 20,00 per persoon. Je betaalt deze kosten op de eerste avond en deze kosten zijn inclusief het gebruik van een verenigingswapen, de munitie, de schietkaarten, de schietbaan en begeleiding door een instructeur.
Inhoud introductieavonden
De introductieavonden zullen ongeveer 45 minuten per avond duren. Er wordt op de eerste introductieavond door de introducé onder leiding van een instructeur 15x geschoten met een klein kaliber geweer en een klein kaliber karabijn. Op de tweede introductieavond wordt er onder leiding van een instructeur 20X geschoten met een klein kaliber pistool. Na afloop is er ruimte voor een gesprek en kan je ook een indruk krijgen van de vereniging.
Registreren
Zorg ervoor dat je tijdens deze introductieavonden altijd om 19:00 uur aanwezig bent in verband met het registreren. Voor het registreren heb je een legitimatiebewijs nodig. Vergeet dit niet mee te nemen.

Inplannen
Voor de eerste introductieavond kun je jezelf inplannen via de agenda. Na afloop van de eerste introductieavond krijg je de inloggegevens voor de tweede introductieavond. De introductieavonden beginnen telkens stipt om 19:00 uur op onze locatie aan de Wilhelminalaan 2, 3743 DC in Baarn. Er is per introductieavond ruimte voor maximaal 6 personen.

Agenda inschrijven 1e introductieavond
Inschrijven 2e introductieavond
Dit is alleen maar mogelijk met de persoonlijke gebruikersnaam en wachtwoord die je na afloop van de eerste avond krijgt.
De gebruikersnaam en wachtwoord zijn tot 4 maanden na de eerste introductieavond geldig en komen daarna te vervallen.

Inschrijven 2e Introductieavond