Voorjaarswedstrijd - Schietvereniging Baarn en Omstreken

Zomerwedstrijd zaterdag 1 juni 2019 Schietvereniging Baarn & Omstreken
Online Inschrijven (nog gesloten)
Op 5 augustus 2020 organiseert Schietvereniging Baarn & Omstreken de zomerwedstrijd op de buitenbaan! De wedstrijd is enkel voor mannen en vrouwen vanaf 18 jaar die lid zijn van de KNSA. In totaal zijn er 6 series;  de eerste begint om 9.00 uur (bij voldoende animo) en de laatste serie om 16.30 uur. Om 18.00 uur sluiten we de wedstrijd af met een BBQ in buitenbaanstijl. Ook mensen die niet deelnemen aan de wedstrijd kunnen zich opgeven voor de BBQ.
Onderaan deze pagina kun je inschrijven voor de wedstrijd en de BBQ.

Let op: De buitenbanen hebben geen elektronisch transport, dus tijdens de wedstrijd zullen de kaarten handmatig worden gewisseld. Na elke 10 minuten is er een ‘vast vuren’ om de kaarten te wisselen. Dit wordt gedaan voor de schutters, zodat zij zelf kunnen blijven zitten/liggen/staan. Dit zal 3 keer per serie zijn. Het vast vuren zal maximaal 5 minuten bedragen.
Gehoorbescherming is verplicht. Het advies is om een baankijker te gebruiken. Beide dienen door de schutter zelf meegenomen te worden.

Series en disciplines
Je kan je inschrijven voor een van de volgende series:
    •   9.00 uur (alleen bij voldoende belangstelling)
    • 10.30 uur
    • 12.00 uur
    • 13.30 uur
    • 15.00 uur
    • 16.30 uur
Per serie kun je schieten in de volgende disciplines: 3x 100 meter banen (GKG optiek), 6x 25 meter banen (KKP / GKP) en 8x 50 meter (GKG optiek, KKG knielend/liggend).
Schutters dienen een half uur van te voren aanwezig te zijn.

Kosten
De kosten van de wedstrijd zijn € 10,- per persoon. Voor de BBQ betaal je € 18,- per persoon, exclusief drankjes. Deze kosten betaal je bij inschrijving via IDEAL. Drankjes, en eventuele lunch, betaal je op de dag zelf. Let op: er kan alleen contant betaald worden op de buitenbaan!

Locatie
Locatie is de buitenbaan van de schietvereniging Baarn & Omstreken. Voor navigatie: Hilversumsestraatweg 1, 3744 KB Baarn (Groepsverblijf De Stulp). Volg de borden Zomerwedstrid en sla voor de rood-witte slagboom linksaf het bospad in. Deze komt uit bij de buitenbaan.

Inschrijven en betaling
Onderaan deze pagina kun je je inschrijven voor de zomerwedstrijd en BBQ. De inschrijving is geopend tot en met 30 mei 2019. Na het kiezen van de discipline, de tijd en het invullen van het aanmeldingsformulier kom je automatisch op de betaalsite van Mollie. Op deze betaalsite kan je alleen met  iDEAL betalen. Na de betaling krijg je een e-mail met de bevestiging.

Kies hieronder de discipline die je wilt schieten en reservering(en) voor de BBQ
Bevestiging inschrijving
Na de inschrijving krijg je direct een bevestiging per e-mail. Indien je de e-mail niet binnen 10 minuten in je mailbox hebt ontvangen, controleer dan je spambox. Er zijn problemen met het versturen naar Microsoft mailboxen, met onder ander de volgende e-mailadressen: @live, @outlook, @msn en @hotmail. Heb je geen bevestiging ontvangen? Stuur dan een e-mail naar: wedstrijd@schietverenigingbaarn.nl

Bij verhindering
Kun je onverwacht toch niet komen, dan kun je tot 5 dagen voor de wedstrijddatum afzeggen door de annuleringslink in de bevestigingse-mail te gebruiken. Je krijgt dan de kosten voor de wedstrijd en/of BBQ teruggestort. Daarna is teruggave van het inschrijf/ reserverings geld niet meer mogelijk.